Esettanulmány címe:
vállalatirányítási rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
villamosenergia-, gáz-, gőzellátás, légkondicionálás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Klímaberendezések kereskedelmével, felszereléssel és karbantartással foglalkozó, folyamatosan növekvő ügyfélkörrel rendelkező kisvállalkozás 5 alkalmazottal, megyeszékhelyen, a szolgáltatást tekintve erős versenyhelyzetben.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A növekvő ügyfélkör miatt egyre nehezebb nyilvántartani az ügyfeleket, a forgalmazott és eladott klímaberendezéseket. Problémás a költséghatékony és időtakarékos karbantartási- és munka ütemterv, mivel az ügyfelekkel a telefonos időpont egyeztetés körülményes, sok hibalehetőség (ügyfél rosszul emlékszik) is felmerül. A munkatársak a készletnyilvántartást közösen vezetik egy excel táblában, amely utólagos és esetenként elmaradó adatszolgáltatás miatt hiányos, téves adatokat eredményez, nehezen tervezhető a készletfogyás. A vezető elfoglalt, nem tudja az alkalmazottak napi feladat- és munkatervét, illetve a költségek és bevételek alakulását naprakészen nyomon követni,, nehezen tervezhető a készletfogyás. A vezető elfoglalt, nem tudja az alkalmazottak napi feladat- és munkatervét nyomon követni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A kifejlesztett, webes felületű, mobilra is optimalizált vállalatirányítási rendszerrel:
- Az ügyféltörzsben könnyen és gyorsan nyomon követhető az ügyfél teljes szolgáltatás-története.
- Minden munkatár számára a napi feladat- és munkaterv gondoskodik arról, hogy hatékony és gyors legyen a munka, a vezető azonnal mobilon értesül az elvégzett munkákról, a napi bevétel alakulásáról
- Az ügyfelek részére automatizált időpont-egyeztető rendszer, emlékeztető másnapi munkavégzésről, valamint a munka befejeztével a munka elvégzéséről, a részletes szolgáltatásokról szóló, automata e-mail szolgáltatás működik. Az ügyfeleknek lehetőségük van értékelni/osztályozni az elvégzett szolgáltatást, melyekről összesítve napi szinten a vezető is értesül.
- A raktárkészlet gazdálkodási modul gondoskodik arról, hogy a hamarosan kifogyó készletről az érintett munkatársat értesítse.