Adatlap


Esettanulmány címe:
Chatler
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Chatler egy hazai fejlesztésű, amerikai befeketető támogatásával indult startup, amely a chatbotokra kínál hatékony alernatívát elsősorban nagyobb ügyfélszolgálattal rendelkező vállalalatok számára.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Feladatunk egy kiterjedt versenytárs elemzés után a cég weboldalának teljes újragondolása, újratervezése különös tekintettel a konverzió maximalizálásra és a lead gyűjtésre. A projektben a versenytárs elemzés mellett, felhasználói élmény alapú tervezést (UX design) és webfejlesztést alkalmaztunk. A cég weboldalának üzemeltetését és továbbfejlesztését is mi végezzük.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Chatler cég szinte kizárólag a webről szerzi ügyfeleit, ezért egy megfelelően hatékony weboldal kulcsfontosságú a fejlődésük szempontjából. A weboldal az indítást követően Facebook kampányok támogatásával új ügyfeleket szerzettt a cégnek, ezzel több fiatal magyar webfejlesztő szakembernek munkát adva.