Esettanulmány címe:
Egy utazási iroda infomatikai eszkoözeinek és szoftvereinek fejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél egy utazási iroda.
A cég 4 főt foglalkoztató utazási iroda amely, nem saját szervezésű utakat hirdet.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél egy utazási iroda amely az informatikai lehetőségeket nem teljesen használja ki. Papír alapon jegyzetelnek, szerződést kötnek, számláznak (számlatömbbel), helyi újságban hirdetnek. Régi gépek, lassú, gazdaságtalan nyomtatók, kis ügyféltér, informatikai tudáshiány az alkalmazottak esetében. Viszonylag kevés ügyfél, lassú ügymenet.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Új weboldal bevezetése, törzsutasoknak automatikusan küldött hírlevelek. Webes megrendelés az utazásra. Saját weboldalon böngészhető utak. Az új oldalon könnyen feltölthető hírek, utazási tippek, termékek. Új hálózat kialakítása, új gazdaságos nyomtatók, elektronikus dokumentumtár. Könnyen kereshető utak és ajánlatkérés a megtalált útra. Slider-ben megjelenő és kiválasztható csoportok.