Adatlap


Esettanulmány címe:
Minden egy helyen
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az egyszemélyes vállalkozástól a 10-12 főt foglalkoztató cégig.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Minden ügyfelünknek problémát jelentett, hogy, amikor a vállalkozásom által nyújtott szolgáltatásokat akarta igénybe venni, akkor 2-3-4 helyre, különböző cégekkel kellett kommunikálni. Ez most megoldott, hiszen az ügyfeleimnek csak és kizárólag egy céggel, egy emberrel kell tartania a kapcsolatot, legyen szó akart webfejlesztésről, hirdetéskezelésről, tartalomgyártásról vagy grafikai munkáról.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Hatékonyabb időmenedzsment. Hatékonyabb és eredményt felmutató fejlesztések az online megjelenések terén.