Esettanulmány címe:
Vállalati digitalizáció SAP Business One alapokon
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
villamosenergia-, gáz-, gőzellátás, légkondicionálás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az LZ Theromtrade Kft több mint 25 éve foglalkozik a HOVAL fűtés és légtechnikai berendezéseinek szállításával, beüzemelésével és karbantartásával. A cég éves árbevétele 1.4 Millió EUR, az alkalmazotti létszám 30 fő.
Meghatározó piaci szereplőként országos szerviz lefedettséggel bír, melynek szervezése, vezénylése komoly feladatot jelent a vállalatnak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A szerviztevékenységet és karbantartási szolgáltatásokat biztosító vállalkozások piacán bekövetkezett változások eredményeként a digitalizáció már nem csak egy lehetőség, hanem sokkal inkább követelmény a piac szereplőinek.
Az egyes berendezések élettörténete, az elvégzett karbantartási és szerviztevékenységek adminisztrációja valós időben kell hogy történjen, az adatok többszöri manuális feldolgozása magában hordozza az adathibák lehetőségét.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A SAP Business One rendszer bevezetése a B1IT Mobil Szerviz megoldással implementálva biztosítja a cég teljes digitalizációját, a papírmentes működést. Teszi mindezt valós időben, az adminisztrációs feldolgozás automatizálása melétt, így a hibák nagyrészt kiküszöbölhető.
Megoldja továbbá a helyszíneken dolgozó kollégák feladatainak központi szervezését, a csoportos kommunikációt és az elvégzett feladatok utófeldolgozását is.