Esettanulmány címe:
A Giganet a humáninformatika szolgálatában
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az L-SOFT a B2B piacon működik, és szakértelmével, sokéves tapasztalatával az egyedi szoftverfejlesztés terén kiváló megoldásokat nyújt közép és nagyvállalatok számára, főként a humáninformatika területén. A vállalat emellett kiemelkedő minőségű bérszámfejtés szolgáltatással is segíti Magyarország több kiemelt üzleti szereplőjét. Széles körű portfólióval rendelkeznek mind a bérszámfejtési és hosting szolgáltatásokat, mind a humáninformatikai termékeit illetően, így működésük során kiemelt figyelmet fordítanak a vállalati folytonosságra, amit megbízható partnerekkel való együttműködésük is biztosít. Büszkék vagyunk arra, hogy a Giganet több éve része lehet ennek a partnerségnek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az L-Soft Zrt.-nek szélessávú és a lehető leggyorsabb internet szolgáltatásra van szüksége, valamint szükségesség vált a korábbi telefonközpontjuk cseréje is. Az ügyfelek kiszolgálása érdekében egy hostolt környezetet is üzemeltetnek, melyhez megbízható kiszolgálásra volt szükségük.
Nagy örömünkre szolgál, hogy az L-SOFT Zrt. hosszú évek óta ügyfelünk, és igényeiknek megfelelően több szolgáltatásunkat is igénybe veszik. Az általuk megfogalmazott visszajelzések nemcsak megerősítenek minket abban, hogy a megfelelő irányba haladunk, hanem motiválnak is arra, hogy még többet nyújtsunk partnereink számára.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az internet ma már nem csupán egy alapvető szolgáltatás, hanem az üzleti működés egyik alappillére. Az L-SOFT számára ez különösen igaz:
„Informatikai cégként elengedhetetlen számunkra a mindennapi munkában a megbízható internetszolgáltatás. A Giganet több éve szolgáltatja magas színvonalon számunkra az internetet, amely ár-értékben is kitűnő, nem csak szolgáltatási szinten.”
Az internet mellett azonban más megoldásaink is hozzájárultak ahhoz, hogy az L-SOFT Zrt. hatékonyabban működhessen. Telefonközpontjukat a Giganet VoIP-szolgáltatására cserélték, amely modern, rugalmas és fenntartható megoldást biztosít számukra. Ez a karbonlábnyom csökkentéséhez, illetve a home office-ban dolgozó munkatársaik számára is megbízható megoldást jelent.
Az L-SOFT szolgáltatásai közé tartozik egy hostolt környezet üzemeltetése, amelyet Budapestről hozzánk, a Giganet szervertermébe helyeztek el:
„Ezzel a megoldással a Giganet hozzájárult cégünk reagáló képességének felgyorsulásához, beavatkozási sebességünk javulásához. Ügyfeleink még nagyobb biztonságban tudhatják használt szolgáltatásainkat.”
A közös munka eredményeképpen nemcsak az L-SOFT Zrt. működése vált hatékonyabbá, de ügyfeleik elégedettsége is növekedett. Az L-SOFT Zrt. visszajelzései megerősítenek minket abban, hogy érdemes a folyamatos fejlesztésekbe és az ügyfélközpontú hozzáállásba energiát fektetni. Továbbra is azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elvárásainak megfeleljünk, és hozzájáruljunk vállalkozásaik fejlődéséhez.
Különösen örülünk annak, hogy az L-SOFT nemcsak megbízható szolgáltatóként tekint ránk, hanem ajánlja is megoldásainkat más vállalkozások számára.
„Egy olyan szolgáltatót ismertünk meg a Giganetben, aki folyamatosan igyekszik a kor igényeit kielégíteni, folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, és mindezek mellett figyel ügyfelei elégedettségére is. […] Bizalommal tudjuk ajánlani bárki számára az általunk ismert szolgáltatásokat, illetve tudjuk ajánlani a Giganetet, mint megbízható szolgáltató partnert.”