Esettanulmány címe:
Üzleti közösségépítő szervezet belső CRM rendszere és mobil applikációja
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Szervezet célja egy teljesen egyedi igényekre épülő ügyfél kapcsolatkezelő és ügyfél menedzsment felület elkészítése volt. A rendszer minden egyes üzleti folyamat lépése automatizált, így a munkatársaknak rengeteg időt megtakarít a fejlesztett megoldás emberi munkaidő tekintetében. A rendszerhez tartozik egy mobil applikáció is iOS és Android platformra fejlesztve. Ezeken a mobil applikációkon keresztül a Szervezet ügyfelei többféle módon tudják tartani a kapcsolatot illetve a Szervezet által szervezett rendezvényekre történő jelentkezés és jelenléti ív nyomon követés is lehetséges. a fejlesztés folyamatosan tart.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Szervezet munkatársai nagyon sok feladatot kézi adatfelvitellel oldottak meg és a jelen rendszerbe minden lehetséges ponton automatizmus került beépítésre, amely havonta legalább 100 munkaórát megspórol a munkatársaknak és a vezetőségnek.
A mobil applikáció kialakításával pedig egy olyan üzleti fókuszú megoldás került kialakításra, amelyen keresztül a kapcsolattartás (beépített chat), a rendezvényekre történő jelentkezés, egy tudásmegosztó felület és egyéb más megoldások kerültek kialakításra.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A mobil applikáció a Businessflow névre hallhat a Store-okban, a belső CRM rendszer külsősök számára nem elérhető. A főbb üzleti előnyök:
- munkaidő megtakarítás
- rugalmas rendszer, amelyhez bármikor hozzáépíthető újabb funkció
- igazi 21. századi mobil alkalmazás, amely teljes mértékben alkalmas a közösség építésre