Adatlap


Esettanulmány címe:
Amikor a standard nem elég
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Joris Ide, Európa egyik legnagyobb tető és falrendszer gyártója. Regionális terjeszkedésük következő fázisának értelmében Magyarországon hozta létre új telephelyét, melynek következtében természetesen az itteni adóhatósági követelményeknek is meg kellett felelniük. A project értelmében a magyar adószámuk megszerzése után a már használatban levő SAP rendszerüket be kellett állítani, hogy a NAV felé tudják teljesíteni a kötelező adatszolgáltatásokat a törvényi előírásoknak megfelelően.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Február elején ültünk le először, hogy megbeszéljük a projektet és az azzal kapcsolatos feladatokat. A project értelmében a magyar adószámuk megszerzése után a már használatban levő SAP rendszerüket kellett beállítani, hogy a NAV felé tudják teljesíteni a kötelező adatszolgáltatásokat a törvényi előírásoknak megfelelően. A delaware consulting csapata mérte fel az ügyfél igényeit, és hamar megállapították, hogy egy komplex megoldásra van szüksége a cégnek.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az SDSYS megoldása többek között tetszőleges számlázó programból tudja biztonságosan továbbítani az adatokat a NAV szerverére és a kapott választ pedig visszaküldeni az SAP rendszerébe. Ez a megoldás tökéletesen illeszkedett mind a Joris Ide, mind pedig a delaware igényeihez. Március 1-jén már működött a rendszer, így a Joris Ide eleget tudott tenni a követelményeknek és be tudta küldeni számlaadatait. A sikeres megoldás egyben a delaware és SDSYS közötti együttműködés kezdete.