Adatlap


Esettanulmány címe:
Igazán kicsi gyártó vállalkozásból kisvállalat
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél a fémfeldolgozásban tevékenykedik már Több mint 30 éve családi alapokon az ebből fakadó kiemelkedő erkölcsi értékrenddel. A cégben két generáció dolgozik együtt és szolgálják ki az ügyfeleik legkülönbözőbb igényeit, mindig arra törekedve hogy a lehető legmagasabb minőségben tudjanak terméket előállítani
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfelünk egy sikeres vállalkozást üzemeltetett amely ami dinamikusan fejlődött egy bizonyos pontig viszont utána éveken keresztül stagnált és nem tudott újabb piacokat szerezni és nagyobb árbevételt generálni. Aminek a legfőbb oka az volt hogy nem pontosan értette az ügyfelei viselkedését rendelési szokásait és nem tudta nyilvántartani azt hogy milyen elvárások vannak vele és a termékével szemben.. A bonyolult gyártási folyamataihoz állandóan magas alapanyag és késztermék készletszintekkel dolgozott és de ennek ellenére gyakran előfordultak a késett vagy pontatlan szállítások
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A termék bevezetése során már jelentkeztek jelentős üzleti előnyök úgy mint a szállítási pontosság növekedése és Az alapanyag és a belső készletek szintjének csökkenése. Ha kész lesz szint csökkenés évből felszabaduló cashflow üzlet fejlesztésre fordult aminek következtében a kereslet jelentősen emelkedett. A megnövekedett keresletet a termékünk segítségével sikerrel elégítették ki az eddigieknél nagyobb szállítási pontosággal és nagyobb profit aránnyal