Adatlap


Esettanulmány címe:
Egyedi megjelenésű webáruház fejlesztés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Hajdú-Bihar vármegyei (Debrecen), ~26 főt foglalkoztató, ~2,5 milliárd forint árbevételű nagykereskedelmi vállalkozás, magas konkurencia szám, a konkurenciánál modern webes megoldások.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A vállalkozás webes megoldásai fejlesztésre szorultak. A webáruház felülete elavult volt, mobilon hiányosan és nem megfelelően lehetett elérni a funkciókat. Elavult volt olyan tekintetben is, hogy a korábbi megoldás már nem fedte le a vállalkozás új üzleti igényeit, és meglévő folyamatait, emiatt nagyon magas volt az erőforrásigénye az adminisztratív feladatoknak.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A vállalkozás új webáruházának fejlesztése a vállalkozás meglévő és új folyamatainak megfelelően. A webáruház modern, mobil- és felhasználóbarát megjelenést kapott. A fejlesztés célja, hogy a vállalkozás ügyfelei új és modern mobilbarát felületen érjék el a vállalkozásban forgalmazott termékeket, üzleti profiljukat, törzsvásárlói programot, egyéb időszakos kedvezményeket, dokumentumaikat (pl. számlák, szállítólevelek). Továbbá a vállalkozás belső folyamatait tovább és mélyebben digitalizálva egyszerűsödjenek a munkavállalók adminisztratív feladatai. Az elkészült webáruház megoldásunkat teljes körűen integráltuk a vállalkozás SAP típusú ERP rendszeréhez.