Esettanulmány címe:
Várkapitányság VEZiR
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Társaság közhasznú tevékenységének fő célja a világörökségi helyszínek, a nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű nemzeti vagyonnak minősülő műemlékek és műemlék együttesek, valamint a kulturális örökség elemeinek régészeti feltárása, megóvása, bemutatása, fejlesztése és turisztikai vonzerejének növelése. Célja továbbá az állami tulajdonból el nem idegeníthető ingatlanok kezelése, továbbá a Szent György tér, a Várkert Bazár és intézményeinek, kiszolgáló épületeinek, építményeinek, kertjének, a Citadella és kiszolgáló építményeinek, valamint a Budai Palotanegyed és a Budavári Palota építményeinek megóvása és működtetése.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Várkapitányság 450 fős állománya számára egy komplex vállalatirányítási rendszer kiépítése volt a feladatunk, amely a költségvetési tervezéstől a beszerzéseken át a szerződésnyilvántartáson és számlaigazoláson keresztül teljességgel lefedi a vállalat ügyvitelét, kiváltva a nehézkes papír alapú ügyintézést. Folyamatban van a vállalatnál az igénykezelő és a komplex projektnyilvántartási modul kialakítása, ezzel válik teljessé a Várkapitányság ügyviteli folyamatainak elektronizálása
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Alkalmazásunk a cégünk által fejlesztett INSTAFLOW keretrendszerre épül, amely gyors alkalmazásfejlesztést és -bevezetést tesz lehetővé, még ilyen nagy állami vállalatoknál is, mint a Várkapitányság. A moduláris szerkezet és a böngésző alapú működés lehetővé teszi, hogy széles körűen alkalmazható legyen akár ásatások terepmunkái közben, illetve a jelenlegi vírushelyzet okán a nagyszámú homeoffice-ban dolgozó munkatárs kiszolgálása érdekében is. A papírmentes jóváhagyási folyamatok gyorsítása például a számlaigazolási folyamattal úgy történt meg, hogy a nagyszámú számla esetén is nullára csökkent a késedelmi költségátalány kifizetés a cégnél. Egy beszerzési folyamat is 3-4 nap alatt lefut, pedig 17-20 állomáson kell megforduljon az ügy, mégis hatékonyan végigvezeti a felhasználókat a teljes folyamaton.