Adatlap


Esettanulmány címe:
A Tolnatej Zrt. raktárkapacítás bővítésének marketing támogatása*
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Tolnatej Zrt. Magyarország legnagyobb félkeménysajt gyártó társasága, melynek gyökerei egészen 1955-ig nyúlnak vissza: ebben az évben alakult meg a társaság jogelődje. Az országban azon kevesek közé tartozik, akik 100%-ban magyar tulajdonú, dinamikus fejlődést produkáló és folyamatosan bővülő vállalkozást képviselnek. A 11.000 tonna kapacitású sajtüzemben -a napi 500.000 liter kapacitású porító üzemben és a friss tejtermékek előállítására hivatott üzemrészben- évi 150 millió liter extra minőségű tej kerül feldolgozásra. A legjobb minőségű alapanyagok feldolgozásával, szigorú minőségi és higiéniai ellenőrzésekkel biztosítja termékei kiváló minőségét, teljes mértékben igazodva a különböző és gyorsan változó vevői igényekhez. Dinamikus fejlődésüket szolgálják folyamatos, korszerűsítést célzó beruházásai és termék- fejlesztései; üzemük technológiai színvonala teljes mértékben megfelel az EU – szabványoknak. Termékeiket egységesen Tolle márkanév alatt hozza forgalomba.*
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Tolnatej Zrt.-vel cégünk régóta áll szoros üzleti kapcsolatban. Rendszeres autófóliázási és dekorációs megrendeléseket készítünk számukra. Szekszárdi telephelyükön raktárkapacítás bővítésére új csarnokot létesítettek, aminek az oldalára felkértek bennünket, hogy tervezzünk, gyártsunk és telepítsünk egy jól látható, megvilágított céglogót, ami ellenáll az időjárási viszontakságoknak, (napsütés, eső, hó, fagy, szél) és este is jól észrevehető a csarnok melletti közútról. A méret is gondot okozott, tekintve, hogy 6 méter széles és több mint 3 méter magas tábláról volt szó, így mindenek előtt a szél bizonyolt a legveszélyesebb problémának, ezután jött a nagy felület miatt a hőingadozás és az erős napsütés kezelése. Pár egyeztetés után sikerület egy minden téren jó megoldást találnunk, ami a megrendelőnek mind árban, mind minőségben megfelelő volt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Cégünk szakemberei sokat gondolkodtak, milyen anyagból is lenne a legpraktikusabb elkészíteni a táblát, végül egy 3mm Aluminium kompozit Dubond lemezt választottunk ki, ami jelen helyzetünkben több szempontból is nagy előnnyel járt. Könnyű súlya mellett egy masszív anyag, amire direktnyomással vittük fel a kívánt emblémát, és nyomtatás után formára is lett vágva, illetve négy darabra szétszabva. A lakatos partnerünk a formavágott tábla mintájára készített egy tartószerkezetet, aminek az aljára három darab beépített fényforrás került beszerelésre. Emelőkosár segítségével először felrögzítettük tartószerkezetet, majd utána egyenként a tábla részeket is rögzítettük az előre lekezelt zártszelvényhez. A megrendelő teljes mértékben megvolt elégedve az elkészült munkánkkal, és így már teljes funkciójában tudja használni az új raktárát, és az autópályáról Szekszárdra érkezők egyből találkozni fognak a Tolnatej Zrt. emblémájával, így jelentős marketing értékkel bírt a beruházás. Két új terméket is tervez bevezetni a cég, amiben szintén szerepet vállaltunk, mivel a Tolnatej Zrt. marketingesével és grafikusával együtt dolgozva segítettünk legyártani mind a két leendő termékhez 4-4 mintadarabot, amit kiállításokra és tárgyalásokra tud vinni szemléltető eszközkiént partnerünk, ezzel új piacokat nyitva számára.