Esettanulmány címe:
Zala megyei, 12 főt foglalkoztató étterem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
dinamikusan fejlődő cég, közel 20 éve vendéglátással foglalkozik, Pizzéria, Söröző, Mexikói étterem üzemeltetője
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
gyors ügyfélkiszolgálás lenne az elvárás, mivel a 5 különböző térben tudnak a vendégek tartózkodni, és nem lehet minden termet egyszerre felügyelni, gyorsan lekezelni. A ételkiszállítás is jelenleg lassú, az adminisztráció miatt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Pincérek terminált kapnak, ami az integrált vállalatirányítási rendszeren keresztül online küldi a rendeléseket a központi szerverre, ami továbbítja a megfelelő konyhára, pultra, futárhoz.
Tervezetten a rendszer bevezetésével 30-35%-al nő a kiszolgálás sebessége, valamint a vendégek rotációja is. Az egész rendszert az általunk gyártott egyedi szerver számítógép látja el.