Adatlap


Esettanulmány címe:
Oddo szoftver bevezetés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Összesen 13 főt foglalkoztató, irodatechnikával foglalkozó ügyfél: irodatechnikai eszközök kereskedelme, szervizelése, üzemeltetése. Stabil gazdasági alapokon működő, megbízható, átlátható és köztartozásmentes vállalkozás. Az éves árbevétel stabilan 200.000.000 Ft felett van. A cég telephelye Budapesten, tömegközlekedéssel és autóval is jól megközelíthető helyen található.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég célja egy olyan szoftver bevezetése, amely a versenyképesség növelése mellett, a technikai megújulást is lehetővé teszi. Több fejlesztendő terület volt még a vállalkozás mindennapjaiban: például a papíralapú és bonyolult munkafolyamatok kiváltása, egy impozánsabb weboldal létrehozása, továbbá az ügyfelek részére egy olyan informatív és jól kezelhető felület kialakítása, ahol nyomon követhetik eszközeik, illetve pénzügyi egyenlegeik állapotát. Ennek megfelelően az elsődleges cél a papíralapú munkalapok kiiktatása, a különböző dokumentumok egy helyen történő elérése és kezelése,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Első körben feltérképeztük az egyes munkafolyamatokat, részletesen egyeztetve az alkalmazotakkal. A különböző importálásokat követően bekerültek a szoftverbe azok az adatok, amelyek segítségével el tudtuk indítani az egyes hibabejelentések elektronikusan történő kezelését, majd az elektronikus munkalapok is bevezetésre kerültek. A következő lépés a számlázás és könyvelés odoo rendszerén történő bevezetése, végül pedig a raktárkészlet kezelés. Mindezek eredményeképpen a cég gyorsabban, kényelmesebben tud reagálni az egyes ügyfelektől érkező igényekre, a megkeresésekre, továbbá mindezeket egy egységes, átlátható rendszerben tudják nyomon követni.