Adatlap


Esettanulmány címe:
Csigi beton
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Csigi beton Kft. Építőipari kereskedelemmel foglalkozó cég, Utolsó létszám adat 23 fő, Nettó árbevétel 806 623 000 HUF, Dunaföldvár környékén beton, sóder és homok forgalmazással foglalkozó cég
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A rendelések papír alapú kezelése problémákat szült, hiszen az iroda, az üzemi iroda és a vezető egyszerre fel tudott venni rendelést ugyanarra az autóra, ugyanarra az időpontra
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A rendeléseket digitálisan rögzítik és tárolják, amivel könnyebbé tettük a munkájukat és könnyebben, gyorsabban visszakereshetővé vált. Ezen kívül az egy időpontra felvett több kiszállítás gondja is megoldódott az új rendszerrel