Esettanulmány címe:
Microsoft Office 2019 Otthoni és vállalati verzió szoftver bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az esettanulmányban szereplő Partner egy ~ 20 főt foglalkoztató, 2 telephellyel rendelkező, dinamikusan fejlődő építőipari illetve ingatlan adás-vétellel foglalkozó vállalkozás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az alapvetően megoldandó probléma az irodai szövegszerkesztő és levelező programok inkompatibilitási problémáinak megoldása volt. Az általuk használt Vállalatok számára is ingyenesen elérhető szövegszerkesztő és táblázatkezelő szoftvert használtak valamint egy régi típusú nem üzleti felhasználásra szánt levelező rendszerrel dolgoztak. Az ingyenes általános célú szövegszerkesztő program nem kezeli megfelelően vagy egyáltalán nem kezeli a más dokumentumszerkesztők pl Microsoft Office fájlformátumait. Illetve a Weben elérhető levelezőrendszer csak aktív internetkapcsolat esetén tudta megjeleníteni a már korábban beérkezett e-maileket ami gátolta a munkavégzést.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Office 2019 Otthoni és kisvállalati verzió olyan családok és kisvállalkozások számára készült, akik a klasszikus Office-alkalmazásokat és levelezési funkciókat szeretnék használni. A Word, Excel, PowerPoint és Outlook Windows 10-zel kompatibilis verzióját tartalmazza. Egyszer megvásárolandó, 1 PC-re vagy Mac számítógépre telepíthető, otthoni vagy munkahelyi használatra. A Microsoft Office 2019 Otthoni és vállalati verzió szoftver bevezetésével megszűntek a kompatibilitási problémák illetve a csomag részét képező Outlook levelező kliens használatával internet kapcsolat nélkül Offline módban is megtekinthetőek a már beérkezett és elküldött e-mailek. Ennek segítségével internetkapcsolat nélkül is kevésbé korlátozott munkavégzést tettünk lehetővé.