Esettanulmány címe:
SimpERP csomag bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk egy miskolci építőanyag kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó, 7 főt foglalkoztató vállalkozás. Kiskereskedelemben magánvevőket, nagykereskedelemben projekteket, beruházásokat szolgálnak ki építőanyagokkal, szolgáltatásokkal. Miskolci székhellyel és két különböző borsodi városban telephellyel (bemutatóterem, üzlet) rendelkeznek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A tulajdonos szeretné kontrollálni az embereit és megkönnyíteni munkájukat.
Kontroll: megrendeléseket (beszállítói és vevői) az alkalmazottak kezelik, vásárlókat közvetlenül és közvetve is kiszolgáják, kezelik a raktárkészletet, bizonylatokat állítanak ki, termékeket adnak át a vásárlóknak, vesznek át a beszállítótól. A tulajdonos szeretné kézben tartani ezeket a lépéseket, legalább ellenőrzés szintjén. Fontos számára, hogy bármikor-bárhonnan lássa, az üzletmenetet.
Munka megkönnyítése: amennyire csak lehet, automatizáltá és papírmentessé tenni a folyamatokat, így kisebb adminisztrációs idő- és energiabefektetéssel pontossab és hatákonyabb legyen a munkavégzés.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A SimpERP egy olyan megoldást kínál, amely egy komplex ügyviteli-, vállalatirányítási rendszer.
A rendszer előnye, hogy a megrendelő saját szerverére is telepíthető, vagy cégünk szerverén kerül telepítésre felhőalapú szolgáltatást kínálva a megrendelő részére.
Több telephely és raktár menedzselésére is megoldást kínál a rendszer, ahol raktáranként ellenőrizhetők a készletek, a felhasználók bárhonnan-bármikor.
Elért üzleti előnyök: a tulajdonos teljes mértékben tudja kontrolláni az üzleti folyamatokat, a készletmozgásokat és a pénzügyi változásokat a felhőalapú szolgáltatásnak köszönhetően bárhonnan-bármikor.