Esettanulmány címe:
Webáruház fejlesztése több nyelven több domain alatt
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Magyarországi szivattyúgyártó, külföldi disztribútor hálózat kiépítés feladatát látja el. Webes illetve offline értékesítését végez.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A feladat webáruház fejlesztése, több nemzetközi fizetési rendszer integrálásával volt.
Ezek a teljesség igénye nélkül: Stipe, PayPal, iDeal, Klarna fizetési rendszerek.
A webáruházak több domain alatt, több nyelven kellett működnie, azonos design és programkóddal, hogy minél optimalizáltabbés költséghatékonyabb működést eredményezzen.
Ezért összekapcsolt szállítási és értékesítési adatbázist hoztam létre. Automatizált folyamatokat építettem a rendszerbe, amivel költséghatékonnyá tettük a működést.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Először is minden nemzetközi fizetési rendszert megvizsgáltunk, majd kiválasztottuk az adott országra jellemzően legtöbb ember által használt fizetési rendszereket.
Ezeket kombinálva alakítottuk ki a fizetési felületetek, visszacsatolási algoritmusokat.
A webáruház kialakításánál olyan nagy rendszerek webergonómiáját tanulmányoztuk mint pl.: a Shopify, illetve Woocommerce.
Ezen rendszerekből vettünk át design elemeket és működési mechanizmusokat.
Mindenekelőtt arra törekedtünk, hogy a vásárló minél egyszerűbben, minél gyorsabban tudjon vásárolni. A felületek könnyen kezelhetőek és átláthatóak legyenek.
Továbbá a legfontosabb követelmény a gyors működés volt.
Ezeket a fontos működési paramétereket sikerült megvalósítanunk!