Esettanulmány címe:
Webáruház bevezetés az Űrhajó Kft-ben.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél fő tevékenysége a kompozit anyagok, és szén szálas kompozit szövetek gyártása. A tevékenysége folytán felmerülő folyamatos anyagszükségletek alapján, az ügyfél viszonteladóként illetve az ehhez kapcsolódó gyártási anyagok nagykereskedőjeként kíván a továbbiakban működni. Az anyagok speciális jellegéből adódóan nem kíván bemutató termet fenttartani, és a raktár helyiségének kapacitása is vége.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél kérésének megfelelően, a webes megjelenésével összekötött, a termékeket jól kategorizálható könnyen használható, a mai design standardok figyelembe vételével készülő webáruházat kívánt létrehozni. Mivel bemutató termet nem kívánt fenttartani, és a raktárkészlete korlátozott, így az üzleti modelljének leginkább megfelelő működési módszer az, ha az érdeklődök a választott termékre az aktuális árakat figyelembe véve árajánlatot kaphatnak, illetve azon kisméretű könnyen tárolható termékekből melyek raktáron vannak, a hagyományos webáruház modell szerint a megadott áron rendelhetnek.
A rendszer mind a megrendelő mind a szolgáltató irányba tájékoztatásokat kell tudjon küldeni, a megrendelés állapotáról.
Illetve az ügyfél közvetlen képes legyen a jelentésekből nyomonkövetni a kereskedés aktuális állapotát.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az ügyfél kérésének megfelelően és a webáruház felhasználási módjához köthető felmérés alapján a Woocommerce webáruházat javasoltuk az ügyfélnek. A webáruház designját az ügyfél kívánságai alapján meglévő honlapjához igazítottuk, üzembe helyeztük. Az üzleti módszertanához szükséges programozást, és fejlesztést elvégeztük. Az ügyfél személyes képviselője, és a feladat elvégzésére kijelölt munkatársa, teljes körű oktatásban részesült, melyben többekközött a raktáron lévő termékek menedzslését, valamint a raktáron nem lévő termékek menedzslését, illetve a rendelés folyamatát, és kiszolgálását teljes körűen leoktattuk.
A webáruház működését a megrendelés teljesítése után is folyamatosan nyomonkövetjük. Ügyfelünket megegyezésünk szerint, SEO tanácsokkal látjuk el.
Statisztikáink alapján a webáruház látogatottsága folyamatosan nő, a vállalkozás sikeresen piacra lépett.
Az ügyfél növekvő bevételekről tájékoztatt bennünket, az elégedettsége kiemelkedő!