Esettanulmány címe:
Levelező rendszer megújítása, informatika hatékonyabbá tétele
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Fémipari termékek gyártása . Egyedi termékek elkészítése az átadott tervek alapján. Kis sorozatú termékek gyártása. Lemezvágás.
Új irodában és üzemcsarnokban dolgoznak. Folyamatosan fejlesztik a gépparkjukat. Vállalkozás dinamikusan fejlődik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Levelező rendszerbe nem érkeznek meg a levelek. Teljes cég tiltott feladó listára kerül.
Nagy mennyiségű levél kezelése nehézkes.
Cégen belüli adattárolás részben megoldott, nehézkesen használható.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Ügyféllel történt több egyeztetés után kialakultak a pontos igények. Árajánlat készült. Javasolt megoldás: Microsoft kisvállalati szerver környezet kialakítása. Felhasználók felvétele, csoportok kialakítása.
Szerver könyvtár és jogosultságrendszer kidolgozása az ügyféllel közösen.
Felhős Microsoft levelezés bevezetése:
- Levelezési módszer egyeztetése
- Munkakörökhöz történő levelezési címek, csoportok kialakítása
- Régi levelezés archiválása.
- Áttérés az új levelezésre
- Domain és szolgáltatói egyeztetések.