Esettanulmány címe:
Dynamics 365 Business Central és Field Service bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az MPF (Magyar Posta Szolgáltató Kft) - jelenlegi nevén Datrak Kft. a Posta leányvállalata volt. Jelenleg a DKÜ a tulajdonosa. A Datrak Kft. felügyeleti szolgáltatóként kezeli az összes étel- és italautomatába telepített AFE-t (adófelügyeleti egységet). Ezek az eszközök a NAV-ban továbbítják az értékesítési és ÁFA adatokat, az online pénztárgépekhez hasonlóan.
A Datrak Kft. értékesíti, köti be és aktiválja ezeket az eszközöket. A szervizelést, éves felülvizsgálatokat és a havi rendelkezésreállást számlázzák.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Magyar Postától kiválva új vállalatirányítási környezetet kellett kialakítani, amivel a cca 30e automatát és AFE-t számon tudják tartani a 1500-200 vevővel és havonta 2000 számlát ki tudnak állítani.
Az MPF ekkor a Magyar Posta SAP rendszerét és számos belső rendszert használt, amelyhez megszűnik a hozzáférése a leválást követően.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Ehhez a Dynamics 365 Business Central, Field Service és Customer Service megoldásait használtuk és alakítottunk ki egy olyan átfogó vállalati IT környezetet, amely képes az eszközök, munkarendelések és egyéb szervíz adatok tárolására, menedzselésére, úgy hogy a pénzügyi és készlet tranzakciók valós időben legyen lekövetve.
Az ügyfélszolgálat számára biztosítottunk egy esetkezelő rendszert, amelyből munkamegrendeléseket és/vagy hibajegyeket készíthetnek.
A szervízesek mobilappon követik és hajtják végre a munkájukat és saját magukt végzik az ütemezetést a felületen.