Esettanulmány címe:
NKM Főldgázapp és Online ügyfélszolgálat portálrendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
villamosenergia-, gáz-, gőzellátás, légkondicionálás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
NKM Energia Zrt. a hazai földgáz- és energiaszolgáltató meghatározó szereplője.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Publikus weboldal, ügyfélszolgálati oldalak valamint mobilalkalmazás tervezése és kialakítása.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
NKM portálrendszer kialakításakor Sense/Net ECM 6 és 7 rendszereket használtunk. A publikus weboldal, ügyfélszolgálati oldalak és a mobil alkalmazás rengeteg funkcióval rendelkező elemei a sitekomplexumnak.
A portálrendszer több más rendszerrel is kapcsolatban van, így például:
• SAP–val WebService-eken keresztül kapcsolódik
• Több adatgyűjtő szolgáltatáshoz REST API-n keresztül kapcsolódik
• Kalkulátorokhoz szintén REST API-k tartoznak
• Visszahívás funkció WCF WebService-en keresztül kommunikál
A portálon keresztül számos űrlap és dokumentumtár áll az ügyfelek rendelkezésére.