Adatlap


Esettanulmány címe:
Fejér megyei 17 főt foglalkoztató Ital nagykereskedés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Tuttiker 2004 Kft. - italnagykereskedést üzemeltető vállalkozás. A cégnek 17 alkalmazottja van és Dunaújváros egyetlen italnagykereskedése. Körülbelül 150-200 ügyféllel. 3-4 üzletkötő, 4-5 irodai dolgozó, 4 szállító és a raktárosok dolgoznak a cégnél. A cég folyamatosan fejlődik és részt vesz pályázatokban. Egy aktuálisan is fejlesztés alatt álló iroda és raktárépülettel rendelkezik. Üzletkötőknek céges autó, és a kiszállítóknak teherautók segítik a kiszállítást.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A felmerült igény az volt, hogy a számlákat a megrendelésekkel össze kellett vetni papír alapon, hogy ha valami eltérés volt a készleten, akkor kiderítsék mi volt a hiba. Ez egy papír alapú keresésnél, ahol naponta kb 100-120 számla készül elég hosszadalmas feladat. Ezen kívül ha valamilyen oknál fogva az egyik üzletkötő kiesett, akkor az ő körzetének a rendeléseit valaki másnak kellett végighívnia, ami plusz erőforrás igényt generált.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az üzletkötők és az irodai dolgozók munkáját megkönnyítő rendszert készítettünk. A cég számlázó programjában levő ügyfeleket és termékeket folyamatos frissítés mellett egy online felületen jelenítjük meg, ahol a vevők belépve a saját felületükre átnézhetik a teljes raktárkészletet és akár le is adhatnak rendelést. Ez a rendelés az irodában lévő nyomtatón a leadás után automatikusan kinyomtatódik, hogy a raktárosok össze tudják ez alapján szedni. Illetve a számlázó programba beforgatódik, hogy gyorsítsa a számlázás folyamatát. Hiszen így már csak pár tételt kell korrigálni, ha esetleg közben változott a raktárkészlet.