Esettanulmány címe:
Bács-Kiskun megyei könyvelő iroda ügyviteli szoftvere
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A könyvelő iroda 4 fő munkavállalóval elsősorban könyvelési, bérszámfejtési feladatokat látnak el. Hamarosan bővítik szolgáltatásaikat könyvvizsgálattal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A bővülő ügyfélkörük és ezáltal a növekvő adminisztrációs teher miatt a feladatok elvégézésével kapcsolatban szükségük volt egy olyan rendszerre, amely az ügyfelek adatainak kezelését, illetve munkatársak munkaszervezését segíti.
Szükségük volt még arra is, hogy a rendszer segítse a döntéstámogatásban a tulajdonost. Tudni szerette volna azt, hogy az egyes ügyfeleknek megfelelő mértékű ellenszolgáltatást végeznek a kiszámlázott értékhez képest. Szükség volt tudnia azt, hogy kik azok az ügyfelek, akinkek alul- vagy túlszámláznak.
Ezen túl az ügyfelek értesítését is szerette volna a rendszerre bízni.
Az ügyfelektől beérkező kéréseket, dokumentációkat is szerette volna egy helyen tudni, amelyek alapján a munkatársak értesítéseket kaphatnak és így naprakészek lehetnek a céges folyamatok kapcsán.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fent leírt igények, problémák megoldását, könnyítését az általunk szállított megoldás biztosítja.
- Mérhető a munkatársak teljesítménye
- A beérkező igényeket rendszerezi a szoftver
- Minden fontos történésről értesülnek a munkavállalók
- A dokumentációk szervezetten kezelhetők
- Az ügyfélkapcsolati folyamatok gyorsultak
- A tulajdonosnak átlátható adatokat biztosít a döntéseinek támogatásához