Esettanulmány címe:
CRM rendszer egy közhasznú alapítvány számára
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Magyarország egyik legnagyobb közhasznú alapítványa, tevékenységi területe a gyermekvédelem
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
- Adakozói adatbázis kezelése és adminisztrálása
- Különböző forrásokból származó, eltérő természetű adományok rögzítése
- Automatizált kapcsolattartás
- Pénzforgalmi adatok rögzítése
- Adóigazolások automatizált kiállítása és kiküldése
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Magyarország egyik legnagyobb közhasznú alapítványa számára CRM rendszert hoztunk létre 2020 februárjában az elvalut, javarészt működésképtelen nyilvántartásuk kiváltására. A rendszer használatával az Alapítvány képessé vált hatékonyan kezelni a többszázezer magánszemélyből és többtízezer vállalkozásból álló adakozói kontaktlistáját. A CRM rendszer automatizált kapcsolattartási funkciói révén az Alapítvány jóval hatékonyabb adománygyűjtő kampányok szervezésére vált képessé, ennek eredménye pedig hamar megmutatkozott az Alapítvány bevételeiben. A bankszámlakivonatok egyszerűsített rögzítése segítségével számtalan adminisztrációs munkaórát spóroltak meg, amelyet ezt követően a tényleges tevékenységükre tudtak fordítani. A tárgyi adományok, utalások és postai befizetések rugalmas rögzítése segítségével automatizálhatóvá vált az adóigazolások kiállításának és kiküldésének folyamata is, amely szintén jelentős költségmegtakarítást jelentett az ügyfelünk számára.