Esettanulmány címe:
Online kérdőívrendszer az Asztalitenisz Sport Klub Szeged részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Utánpótlás
A legjelentősebb asztalitenisz sportklub Csongrád megyében.
Az ATSK jelentős szerepet vállal a szegedi asztalitenisz utánpótlás nevelésében. Az egyesületnél jelentkező gyerekek tanfolyami csoportba kerülnek, ahol megismerkedhetnek a sportág alapjaival. Az igazolt versenyzők városi, megyei, országos versenyeken vehetnek részt, illetve csapatbajnoki mérkőzéseken szerepelhetnek. Az egyesület anyagi helyzetétől függően vállalja a versenyeztetés költségeit, illetve egyes versenyzőket a szakmai felelősök (edzők) javaslatára menedzselhet.
Amatőr
Az ATSK már indulásakor nagy hangsúlyt fektetett az amatőr játék szervezésére Szegeden. Az elmúlt időszak amatőr aktivitása, a megyei csapatbajnokságában résztvevő csapatok száma jól mutatja, hogy Szegeden milyen erős amatőr asztalitenisz klubélet van jelen. Országos szinten is megállja a helyét az amatőr játékosok számára biztosított versenyzési lehetőség: csapatbajnokságok, egyéni és páros ranglistaversenyek, szabadidős versenyek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az Asztalitenisz Sport Klub Szeged nagyon sok partnerrel dolgozik együtt. A teljesség igénye nélkül: Edzők, sportvezetők, testnevelők, iskolavezetők, utánpótlásjátékosok, felnőtt versenyzők, szülők, amatőr játékosok, támogatók, másik sportklubok, szövetségek.
A megfelelő színvonalú munkához szükség van a partnerek elégedettségének folyamatos mérésére.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Asztalitenisz Sport Klub Szeged egy komplex kérdőívrendszert fejlesztettünk ki. Szempont volt, hogy olyan kérdőíveket dolgozzunk ki, amik a különböző célcsoportok megkérdezése után egymással összevethetők. Például ugyanarról a témáról fogalmaztunk meg kérdéseket az edzőknek és a szülőknek is, és ügyeltünk arra, hogy az eredmények összevethetőek legyenek.
Az Egyesület tevékenységével kapcsolatban a következő témájú kérdőívek kerültek kidolgozásra
● Szülők elégedettsége
● Edzések tartalma, intenzitása
● Általános hangulat az egyesületben
● Árakkal, költségekkel kapcsolatos vélemény
● Kommunikáció a sportvezetők és a szülők között
● Pandémia okozta változtatások megítélése
A gyerekek részére könnyedebb hangvételű, játékosabb, míg az olyan partnerek, mint testnevelő tanárok, edzőkollégák, sportvezetők részére szakmai jellegű kérdőív készült.
Az eredmények hatására, az egyesület sok szervezési folyamatot megváltoztatott. Az partnerek pozitívumként vették, hogy megkérdezték a véleményüket, és a véleményük alapján változtatások történtek. Az egyesület megítélése jobb lett, a játékosok száma nőtt, a támogatók részére több információt tudott az egyesület nyújtani.