Esettanulmány címe:
Digitális adminisztráció és dokumentáció kezelés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az esettanulmányban szereplő ügyfél pest megyei HR szolgáltató cég
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A megoldandó üzleti probléma elemei:
A partnernél a munkavállalási folyamat során számos dokumentumot kell aláírnia a munkavállalóknak (pl. munkaszerződések, nyilatkozatok, stb.)
Mivel a munkavállalók kihelyezetten végzik a kölcsönbevevő cégek telephelyein a munkát, amik sokszor rövidtávúak és általában sürgősen kell elintézni a dokumentációt, ezért sokszor gondot okoz a személyes aláírási procedúra.
Megoldandó feladat az ügyfelek távoli azonosítása, szerződéskötések aláírása, nyomtatványok kitöltése online, elektronikus úton, és a keletkezett dokumentumok tárolása, visszakereshetősége.
A feladat az aláírás folyamatának
● Digitalizálása, egyszerűsítése
● Ellenőrizhetőségének (auditálhatóságának) biztosítása
● Jogi értelemben való megfelelés biztosítása; bizonyító erejű legyen bírósági eljárásokon.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az alkalmazott megoldásunk egy olyan szerveroldali backend rendszer és egy webes illetve mobil applikáció, ahol a felhasználóknak (munkavállalól és céges partnerek egyaránt) nem kell személyesen megjelenni a szerződések aláírásához, hanem egy sima selfie-velilletve az azonosításra alkalmas igazolvány képével (személyi, diákigazolvány)
tudnák magukat azonosítani. Ezt az azonosítást nagy biztonsággal
automatikusan kell elvégezni. A rendszernek meg kell felelnie a jogi és
adatbiztonsági követelményeknek.