Esettanulmány címe:
ADM Időpontfoglaló és információs rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Plazmaszolgálat Kft. Magyarországon 2009 óta működtet plazmaferezis állomásokat. Országosan összesen 10 Plazma Ponton várnak vérplazma adókat, Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron, Debrecenben, Kaposváron és Szombathelyen, hamarosan pedig Sopronban is. Büszkék rá, hogy az elmúlt 11 évben több, mint 1.000.000 plazmaadást bonyolítottak le. A 2019-ben több mint 5,3 milliárd Forintos nettó árbevétellel rendelkező cégnek jelenleg közel 250 alkalmazottja van, így a magyarországi plazamferezis állomásokat üzemeltető cégek közül ők számítanak az egyik legnagyobbak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Szoftverünk négy problémakörre ad megoldást.
1. A sorbanállás, illetve az, hogy a felhasználók nem tudták, hogy mikor van szabad időpont.
2. Ügyféladatok, marketing és rendszerüzenetek bemutatása az ügyfelek számára.
3. Motiválás - marketing ösztönző programok lebonyolítása
4. Statisztika és felhasználás mérése
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A felhasználók egyedi azonosító megadásával tudnak a központi rendszerbe időpontot foglalni mobil applikáción (Android, IOS) és weboldalon keresztül.
A felhasználói felületekre való belépés után információkat jelez ki a rendszer a felhasználóknak. Ezek lehetnek személyes adatok, felhívások, marketing üzenetek, illetve a szolgáltatás igénybevételének előzményei.
A mobil applikációk segítségével push notification küldhető a felhasználóknak három kategóriában: időpont-emlékeztető, rendszerüzenet, marketing üzenetek.
Statisztika: a rendszer professzionális statisztikai kijelzésekre képes, segítségével a használatot és a foglaltságot is lehet naplózni.