Adatlap


Esettanulmány címe:
CRM rendszer egy országos hálózattal rendelkező kereskedő cég működésének automatizálására
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Kereskedelem területén 1991-ben létrejött piacvezető nagyvállalat, amely 20 telephellyel és több, mint 100 fő munkavállalóval rendelkezik. A piaci részesedését az ügyfélkezelésének és sales folyamatainak köszönhetően tudta növelni az elmúlt években.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A mindennapi munka során felgyülemlett partner és ügyféladatok kezelése manuális módszerekkel nehezen, rengeteg emberi erőforrással, drágán kivitelezhető. Az ügyfélkezeléshez hozzátartozó sales folyamatok egy bizonyos mennyiség fölött nehezen áttekinthetők, ezeknek megoldására szükséges egy strukturált, indtuitív rendszer.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Moduláris, biztonságos, skálázható rendszer, rendszeren belül automatizmusokkal támogatott folyamatlépésekkel. Kereshető, szűrhető, tömeges adatbevitelre és adatexportálásra képes rendszer, automatikus kimutatásokkal és vezetői riporting rendszerrel.