Esettanulmány címe:
Startker Kft. – rendszer felügyelete, informatikai eszközök és szoftverek szállítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Startker Termelő és Kereskedelmi Kft. 1993-ban alakult családi vállalkozásként. Néhány évig varrodaként működött, majd gazdasági és pályázati tanácsadás vált a cég fő profiljává. De jelenleg is több prémiumkategóriás autógyár beszállítója üléshuzatok tekintetében.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Régi elavult munkaállomások és a hozzájuk tartozó szoftvercsomagok cseréje, fejlesztése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Startker Kft. a havi átalánydíjas szolgáltatásunkat veszi igénybe, amely részeként folyamatos felügyeletet élvez a teljesen informatikai infrastruktúrájuk. Az elmúlt években saját forrásból és pályázati forrásból is folyamatosan fejlesztéseket eszközöltek az eszköz és szoftver állományukban. Új munkaállomások és egy új szerver került beszerzésre a hozzájuk tartozó szoftver csomagokkal együtt. Korábban a cég néhány dolgozója régi elavult munkaállomáson dolgozott, mely által növekedett az elvégzendő munkára fordított idő, továbbá az elavult operációs rendszer miatt (a vírusvédelmi előfizetés ellenéri is) megnövekedett biztonsági kockázatot jelentett a konfiguráció a hálózatban. A régi gépek helyett új gépek és gyártói, fejlesztői támogatást élvező szoftverek kerültek beszerzésre. A korszerű hardver és folyamatos támogatást élvező szoftverekkel, növekedett munkasebesség, és megszűntek a biztonsági kockázatok. Mivel rövidebb idő alatt, több munkát tudnak végezni a dolgozók, ezzel hozzájárulnak a cég hatékonyságának növeléséhez.