Esettanulmány címe:
Tharanis ügyviteli rendszer a vagyaim.hu-nál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A vagyaim.hu webáruház üzemeltetője a Webshop Logisztika Kft., mely 2011-es alapítása óta felnőtt erotikus termékek kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. Éves árbevétele folyamatosan növekvő, 2020-ban már meghaladta az 1,7 milliárd forintot, melyet 14 fős foglalkoztatotti létszám mellett tudott elérni, miközben az átlagos kosárérték a webáruházban 15.000 forint volt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Már az alapításkor szükség volt egy jól működő webáruházi ERP rendszerre, de a piacon nem talált ennél megfelelőbbet a webáruház. (A Tharanis ügyviteli rendszer kifejlesztője a Landax Bt volt 2011-ben, melyet tulajdonosi struktúraváltás miatt 2021-ben immár a Tharanis ügyviteli Kft. értékesíti).
A vagyaim.hu alapvető elvárása az volt, hogy könnyen és egy folyamatban, LEAN szerűen kialakított rendszerben le tudja kezelni a webáruházba érkezett rendeléseket a kiszámlázásig és futárszolgálatoknak való átadásig, mely rendszer a készletezést is követni tudja naprakészen.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A vagyaim.hu választása a Tharanis ügyvitelre esett, mert:
- gyors, hatékony (LEAN), a mindennapokban tesztelt és fejlesztett felhőalapú rendszer. Tharanis Webshop ERP – egy vállalatirányítási rendszer, mely kezdetektől fogva webáruházak részére lett kifejlesztve.
-A számlázásról, beszerzéstől, raktárkezeléstől, elektronikus kiszedési jegyzéktől, futárintegrációktól kezdve, a vevőtől történő pénz beszedéséig mindent kezelő rendszer, mely automatizálja a folyamatokat.
-A Tharanis felhőalapú, ezáltal egy böngésző és egy internetkapcsolat segítségével bárhonnan elérhető. Nem igényel külön telepítést, hanem online böngészővel (pl. Google Chrome, Firefox) elérhető a világ bármely pontjáról, ugyanakkor biztonságos is, köszönhetően az SSL titkosításnak.
-A Tharanis nem egy meglévő ügyviteli rendszer, webáruházakhoz „alakítva”, hanem több milliárd forgalmú webáruházak igényei alapján lett a kezdettől fogva kialakítva. Kipróbált és hatékonyan működő rendszer, a modern felhőalapú kiszolgálás miatt folyamatosan, telepítés nélkül fejlődik.
-Folyamatainkat teljesen papírmentesé tettük! A raktári kiszedés, csomagolás és számlázás is mind elektronikusan történik. Így évi több százezer oldalt és ennek nyomtatási idejét tudja megspórolni.
Hogy csak egy videós példát mutassunk a csomagolásról:
https://www.youtube.com/watch?v=EGw0c4givXk
mely azóta már annyit fejlődött, hogy a cég nem nyomtat számlát se, azt is elektronikusan küldi ki a vevők részére.
Ennek köszönhetően a raktárban összesen 7 fő kezeli le a több mint 1,7 milliárd forintos (110.000 vásárlásból álló) forgalmat az év során.