Esettanulmány címe:
MÜBSE backoffice rendszer és WEB portál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A MÜBSE - Magyar Ügyvédek Kölcsönös Biztosító Egyesülete - az ügyvédi kötelező biztosítások kezelését végzi. Emellett jogsegély és támogatási, segélyezési szolgáltatást nyújt tagjainak.
Méretét tekintve a piac fő szereplője.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Feladatunk volt a teljes üzleti folyamat támogatása és a web portál kifejlesztése.
A Back-office folyamatoknak támogatniuk kellett a teljes üzleti folyamatot, a díjelőírástól kezdve a pénzügyi vonalon át a statisztikai adatok generálásáig.
A web portálnak be kellett mutatnia a MÜBSE működését és egy teljes ügyfélportál felületet kellett biztosítania a tagok részére: regisztráció, ügyek indítása, pénzügyek stb.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fejlesztés eredményeképpen létrehoztuk a MÜBSE-Office rendszert, melyet REG-Doc keretrendszerünkre építettünk.
Ezzel teljeskörűen digitalizáltuk a dokumentumkezelést, automatizáltuk a segélyezés, panaszkezelés folyamatát és a regisztrációt.
Az ügyfele saját felhasználói fiókjukon keresztük indíthatnak ügyeket és intézhetik tagságukkal kapcsolatos tennivalóikat (díjfizetés stb.).
A rendszer bevezetésével jelentősen egyszerűsödtek az adminisztrációs folyamatok, felgyorsult az ügyintézés és nagy mértékben csökkent az adminisztrációs élőmunka szükséglet.