Adatlap


Esettanulmány címe:
Felhő alapú levelezés bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Hegykői Mezőgazdasági Zrt. több mint 1000 szarvasmarha tenyésztését végzi és több telephellyel rendelkezik. Informatikai egyszerű és kezdetleges, a kezelőszemélyzet informatikai szempontból kevésbé képzett.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A telephelyek között informatikai összeköttetés korábban nem volt, ennek hiánya komoly kommunikációs problémákat okozott. Korábbi levelező rendszerük megbízhatatlan volt, Gyakran vesztek el értékes információk és/vagy nem érkeztek meg határidőre. A vállalat vezetése felkérte cégünket ezen probléma hatékony megoldására.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Vállalkozásunk a Microsoft Office 365 Exchange Online termékének bevezetését javasolta a vállalat vezetőinek számára. Az Open Value konstrukcióban értékesített termék műszakilag stabil és gazdaságos megoldást biztosít a vállalat számára. Bevezetésével megoldódott a korábbi instabil működés. A levelek pontosan és időben célba érnek. A dolgozók és a vállalat vezetői különböző mobil eszközökön is elérik az e-mailjeiket. A megrendelő elégedett levelezőrendszerével, mellyel most már határidős leveleket magabiztosan küldhet vagy fogadhat, és a levelezőrendszer hibája miatt biztosan nem csúszik ki semmilyen határidőből. A dolgozók biztonságosan használhatják a rendszert, online módon, akár idegen gépeken is, hiszen a rendszer böngésző ablakban használva is biztonságosan képes a levelezés lebonyolítására. A vállalat vezetői annyira elégedettek a rendszerrel, hogy éves előfizetésüket már több alkalommal is megújították.