Esettanulmány címe:
EMIR rendszer bevezetése Nyirgabona Kft-nél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Nyírgabona Kft, Nyíregyháza
4 telephelyen, közel 50 fő alkalmazottal, több milliárd Ft értékű éves termelési kapacitással az észak-kelet magyarországi régió egyik legnagyobb malomipari vállalkozása 1993 óta.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A termelést, értékesítést, pénzügyi nyilvántartást, könyvelést széttagoltan, különálló informatikai elemekkel, adott esetben kockás füzetben kezelték 2010 előtt. Mindez nyilvánvalóan nehézkessé és pontatlanná tette a cég hatékony működtetését. A vezetőség a szakmai berkekben jó ajánlásokat kapva kerestek meg bennünket és gyakorlatilag pár hónapnyi előkészítés után sikerült teljesen új alapokra helyezni a vállalatnál az informatikai hátteret.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
2010 januárjában zökkenőmentesen, mondhatni egyik napról a másikra vezettük be EMIR integrált vállalatirányítási rendszerünk ágazatspecifikus MALOM modullal kiegészített változatát a cégnél.
Egyúttal természetesen megoldottuk minden telephely központi szerveren keresztüli online számítógépes kapcsolatát. Mindehhez mi biztosítottuk a szervergépet, az új munkaállomásokat, nyomtatókat is. A rendszer segítségével egységes felületen, egységes törzsadatokkal, integrált adatkezeléssel történik minden a termeléssel, értékesítéssel kapcsolatos tevékenység rögzítése, mely adatok gördülékenyen kerülnek a központi kontrolling és könyvelési osztály kezelésébe.
Mindez jelentősen egyszerűsítette, gyorsította és tette precízebbé a mindennapi nyilvántartási feladatokat, és növelte a vállalat működésének hatékonyságát.