Esettanulmány címe:
Szállóvendégek foglalási és fogyasztási adatainak megjelenítése, kedvezmények kezelése a hotel dolgozói, illetve a vendégek részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Balatonfüred új, 5 csillagos luxusszállodája. 76 szobával.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Nem létezett egy olyan felület, ahol a szállodai dolgozók egyszerűen átláthatták az érkező szállóvendégek foglalási adatait, korábbi fogyasztásait, szokásait, illetve kedvezményeit. A vendégek számára sem volt elérhető olyan oldal, ahol a saját fogyasztásait, foglalásait, kéréseit áttekinthette
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Létrehoztunk egy olyan felületet, ahol minden szükséges információ szerepel az érkező szállóvendégekről, ami alapján 5*-os szolgáltatásban, bekészítéssel tudják részesíteni őket a korábbi fogyasztási szokások alapján. A vendégek számára is kialakítottunk egy olyan felületet, ahol meg tudják nézni az aktuális étlapokat, a korábbi foglalási adatokat és az ahhoz tartozó fogyasztásokat. Létrehoztunk egy olyan kedvezménykezelő rendszert, ahol a vendégek egy-egy fixen meghatározott foglalási szám vagy eltöltött éjszakák alapján különböző kedvezményeket kaphatnak a hotel szolgáltatásiból