Esettanulmány címe:
Online beosztástervezés és munkaidőnyilvántartás, távollétkezeléssel
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Kereskedelem, bútorgyártás, 1500+ munkavállaló
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Magyarországon a cég 3 telephellyel (áruházzal) és az ott jelenlévő adminisztrációs munkatársakkal rendelkezik.
Szükséges a munkavállalók munkaidejének hatékony, könnyen kezelhető beosztástervezése, távollétkezelése és a törvény által előírt munkaidőnyilvántartás adatainak rögzítése, biztosítása.
Mindezt jóváhagyási mechanizmusokkal, automatizmusokkal, egyedi igényekkel kapcsolatos megoldásokkal.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
- Korszerű és megbízható, felhő alapú megoldás
- Munkavállalók számára egyszerű, kényelmes és vonzó felület
- Felettesek számára egyszerű, riportálható és vonzó felület
- Kevesebb adminisztrációs idő
- Több szabadidő egyéb feladatokra
- Magasabb mukavállalói lojalitás