Adatlap


Esettanulmány címe:
Digitális ügyféligény Felmérő Rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Körülbelül 800 millió forintos árbevétellel rendelkező nagykereskedő cégnél a cél az volt, hogy bevonzuk a piaci szereplőket és a potenciális vásárló közönséget. Ezt úgy értük el, hogy a szoftverünket, humanoid roboton futtatva újdonságot vittünk a kereskedelembe. Nem csak termék ismeretet és értékesítési ismeretek tápláltunk a tudástárba, hanem szórakoztató funkciókat is. Így sikerült 12% értékesítési növekedést és 18,7 % új ügyfelet elérni.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Mivel több hasonló nagyker is elérhető így nagyon megoszlik a vásárló közönség. Az ügyfél megtartás és ügyfél bevonzása nehézkes.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cél az volt, hogy bevonzuk a piaci szereplőket és a potenciális vásárló közönséget. Ezt úgy értük el, hogy a szoftverünket, humanoid roboton futtatva újdonságot vittünk a kereskedelembe. Nem csak termék ismeretet és értékesítési ismeretek tápláltunk a tudástárba, hanem szórakoztató funkciókat is. Így sikerült 12% értékesítési növekedést és 18,7 % új ügyfelet elérni.