Esettanulmány címe:
Értékesítők tevékenységének nyomonkövetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelem, a munkaruházatokat forgalmazó 1 Mrd árbevételű, 10 munkavállalót foglalkoztató cég operatív igazgatója nem látta át az értékesítési folyamatokat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az operatív igazgatónak igénye volt arra, hogy lássa:
1. melyik értékesítő melyik ügyféllel dolgozik
2. melyik napon hol vannak terepen
3. az ajánlatadások mely fázisban vannak és ki a felelőse.
Excel táblában követték az adatokat heti státusz megbeszéléseken, azonban nehézkes volt a munka.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az InnoLeads networking és értékesítés támogató rendszer bevezetésével a fenti problémák megoldódtak.
Az értékesítés hatékonyabbá és átláthatóbbá vált.