Esettanulmány címe:
Tenerifei utazás - nyaralás egész évben - weboldal elklészítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Tenerifei utazás szervezéssel fogllalkozó cég, autómatizált weboldalának elkészítése.
A vállalkozás Tenerifén prémium kategóriás szolgáltatásokat biztosítanak ügyfeleik részére.
6 fős vállalkozás, akik az ügyfeleiknek szervezet felhőtlen pihenést biztosítanak Tenerifén.
A szolgáltatásaik között van a repülőjegy, szállás, programok és autóbérlés foglalás, csomag ajánlatok.
Értékesítés még kiterjed egy utikönyvre is, melyben a sziget látványosságait mutatják be. A weboldalon értékesítik a program ajánlataikat és bemutatják azokat a szállásokat, akikkel kapcsolatban vannak. Prémium kategóriás 4-5* szálodákat ajánlanak ügyfeleiknek.
Árajánlatkérésekre adott válaszok automatizáltak. Online értékesítés folyik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az internetes világban, nem csak Magyarországon lévő ügyfelek elérését célozták meg, így folyamatosan bővítették automatizálták a rendszereiket, hogy az internet kihasználásával még több emberhez jussanak el és tudják értékesíteni a saját szervezésű nyaralásaikat. A céljuk, hogy minden embert kiszolgáljanak magas szinten az igényeiknek és pénztárcáikhoz mérten.
A fő probléma megoldása, hogy lehetőleg minél kevesebb emberi beavatkozással tereljék az embereket az ajánlatkérés felé. Az oldal összekötésre került a MiniCRM-mel, ahol a konkrét ajánlatkérést már az értékesítők kezelik. Az ügyfeleket pedig a weboldal szállítja.
A program értékesítés és a könyv értékesítés is a weboldal biztosítja egy webáruház segítségével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Alkalmazott megoldás saját szerveren kiépített wordpress weboldal, woocommerce webáruház és MiniCRM kapcsolat.
Azért lett kialakítva saját szerver, mert a szerveren csak egyedül van a weboldal, a jó minőségű szerver és a jó minőségű internet segítségével az oldal elérése jóval gyorsabb Spanyolországból, mint a Magyar tárhelyszolgáltató szervereken az üzemeltetés.
Függetlenül attól, hogy saját szervert építettek ki, még így is költséghatékonyabb megoldás, mert egyszeri beruházással megoldották és kiszolgálják a nagymennyiségű látogatókat.
Sokkal gyorsabban töltődik be az oldal mert nem fut 100 másik oldal háttérfolyamata és nem terheli le az osztott erőforrásokat.
Növekedett a weboldal gyorsaság, csökkent a bérköltségre fordított összeg, adminisztráció kevesebb. Nyomonkövethető az értékesítés, a pozitív lezárás, a statisztikai mérések alapján az üzleti döntést is elősegíti.