Esettanulmány címe:
Ügyfélkapcsolati kommunikációt elősegítő megoldások
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
30 fős közép vállalkozás, mely a turizmusban működik, külföldi ügyfeleivel folyamatosan kommunikációs problémái vannak, csak angol nyelven beszélnek a recepciós és ügyfélkapcsolati munkatársak. Külföldi ügyfélkörének bővítése céljából fejleszteni akarja ügyfél kommunikációs rendszerét, nyelvi készségeinek bővítése a célja.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
30 fős közép vállalkozás, mely a turizmusban működik, külföldi ügyfeleivel folyamatosan kommunikációs problémái vannak, csak angol nyelven beszélnek a recepciós és ügyfélkapcsolati munkatársak. Külföldi ügyfélkörének bővítése céljából fejleszteni akarja ügyfél kommunikációs rendszerét, nyelvi készségeinek bővítése a célja.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Külföldi ügyfelekkel a kommunikációs problémák megoldása. Két megoldással: az egyik fordító megoldás, mely átfordítja a beszélgetést a kívánt nyelvre a megadott nyelvi lehetőségek közül. Emellett leiratozza és a szöveget javítja, továbbá exportálható a szöveg bármilyen eszközre. Ez a megoldás mind hardveres és mind szoftveres formában elérhető.
A másik megoldás egy okos fordító képernyő megoldás, mely egy okos képernyő segítségével fordítja az ügyfelek és a recepciós/ügyfélkapcsolati munkatárs közötti kommunikációt. A nyelv kiválasztása után automatikusan működik a rendszer. Az okos képernyők megvásárlásával működik a rendszer..