Esettanulmány címe:
Gumiszerviz online jelenlét is időpont foglaló rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Lakat Gumiszervíz 2019 óta Győr-Moson-Sopron megyében található Tét településen működő vállalkozás, mely 2022-ben eljutott arra az eredményre, hogy bővítsük kapacitásunkat. Pályázat keretében létrejöhetett egy olyan terv, mely már a kezdetektől felmerült, viszont támogatás nélkül nem lett volna megvalósítható. A sikeres pályázat elérése szükségessé tette azt is, hogy a működésbe teljes munkaidőben dolgozó alkalmazott is legyen, hiszen a növekedő megbízások miatt egy személy már nem tudta volna ellátni a megbízásokat. Családunk összetartása miatt úgy döntöttünk, hogy a 3 fiútestvér között 2, Dávid és Anti közösen állunk rendelkezésre ügyfeleinknek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelem aktívan dolgozik szakmájában (szezonális kerékcsere, defektjavítás, mobil gumiszerviz).
Tét településen található műhelyük, ami Győrtől 20 percre található, mégis kevesen ismerték őket.
Valamint mivel az ügyvezető is reggeltől estig dolgozik, minden telefonhívás mérhetően pénzt vesz ki a zsebéből, hiszen a beszélgetés alatt nem tud dolgozni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Szükségessé vált az online jelenlét elkészítése (weboldal), hogy akár Győrből is meglátogassák a gumiszervizt, de még inkább, ha valaki Tét közelében elakad, defektet kap, azonnal megtalálja az interneten a Lakat Gumiszerviz csapatát.
Emellett az ügyvezető is aktívan dolgozik a vállalkozásban, így minden hívás lassítja a munkáját. Ezért lefejlesztettünk egy időpont foglaló rendszert, amit mára 100%-ban kihasználnak az ügyfelek, minden esetlegesen megcsörrenő telefonhívás is a honlapra van továbbítva.
Ezért ha hívás is érkezik be, nem szükséges abbahagyni a munkát, naptárhoz rohanni, elég csak megkérni az ügyfelet, hogy látogasson el a weboldalra.
Az időpont foglaló rendszer többször emlékezteti az ügyfelet a közelgő időpontra, így a nem megérkező / késő vendégek száma is csökkent.