Esettanulmány címe:
BeSocial Kft
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A 11 éve alapított, közel 40 főt foglalkoztató BeSocial Kft. Magyaroszág egyik első és vezető social media ügynöksége. Számos multinacionális cégnek és kkv-nak kezelik a social média kommunikációját, ami napi szinten több poszt, hírlevél és blogbejegyzés megírását teszi szükségessé (ügyfelenként), a folyamatos kreatív színvonal fenntartása mellett.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A folyamatos időnyomás és kreatív blokkok legyőzésében ügyfelünk elmondása szerint nagy segítség volt, amikor a napi feladatokhoz segítségül hívták a Skillbot ChatMaster-t, mely 9 különböző területen közel 60 funkciógomb segítségével kínál gyors és hatékony megoldásokat.
A ChatMaster pár kérdés feltétele után, magyar nyelven végigvezetve a felhasználót a folyamaton, képes pillanatok alatt megírni a kívánt kreatív posztot, hírlevelet vagy blogcikket.
Mindemellett képek, illusztrációk megalkotására is lehetőség van vagy akár egy teljes kommunikációs vagy marketingstratégiát is összeállít számukra a Skillbot.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A BeSocial kollegái a céges szinten elterjedő Skillbot használat eredményeként jelentős hatékonyságnövekedésről számoltak be. Gyorsabban tudtak egyre kreatívabb anyagokat megíratni a ChatMasterrel és többen magánéleti kérdésekben is a Skillbot ChatMaster egyes moduljait kérdezik.