Esettanulmány címe:
www.oszkar.com telekocsi kft
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Oszkár Magyarország legkedveltebb telekocsi oldala.
Autósként pillanatok alatt feladhatod hirdetésedet, utasként pedig kereshetsz az autósok hirdetései között.
Utasként is lehetőség van hirdetésfeladásra, ez esetben e-mailben értesülsz a megfelelő ajánlatokról.
A hirdetésfigyelő funkció segítségével bármikor értesítést kaphatsz a számodra releváns hirdetésekről!
Az oldaluk,, azaz a telekocsizás célja az útitárskeresés megkönnyítése, az utazás kényelmének növelése, költségcsökkentés, és végül, de nem utolsósorban a környezetvédelem.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég kizárólag online kínálja szolgáltatásait és a hirdetések is csak online jelennek meg.
Mivel új területről volt szó az alakuláskor, elengedhetetlen volt a bizalomépítés és az ügyfelek edukálása az új típusú szolgáltatás irányában.
A cég jelenlegi marketing vezetője, az újonnan alakuló cégben marketing asszisztensként kezdett el dolgozni, és saját bevallása szerint, az OMA-s tananyagoknak köszönhetően karrierje a cégnél hamar elkezdett felfelé ívelni,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A facebook és google hirdeztések kapcsán az OMA tananyagaiból elsajátított készségeit felhasználva hamar nagy sikereket ért el.
Később még egy adwords kezdő és haladó tanfolyamot is elvégzett az OMA-nál és mára már elmondható, hogy Ő végzi az oszkar.com teljes online marketingjét, egy asszisztens támogatásával.
Marketingesként, saját sikerének is tekinti, hogy a cégnek évről évre 140% körüli növekedést sikerült elérnie..