Adatlap


Esettanulmány címe:
Benzinkúton bevezetésre kerülő App&Tank rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk kistelepülésen üzemeltet benzinkutat. A kút üzemeltetéséhez keresett költséghatékony megoldást, mivel a kút forgalma nem tette lehetővé a hagyományos üzemeltetési formákat. Megoldásunkkal a kút üzemeltetője gazdaságosan tudja üzemeltetni a benzinkutat, nem volt szükség annak bezárására, így a kistelepülésen lakók életminőségét is javítja azáltal, hogy nem kell extra távolságokat megtenni üzemanyagért.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelünk olyan komplex megoldást keresett, amivel teljes mértékben kiválthatja a hagyományos és legtöbb esetben drágán fenntartható renszereket. Megoldásunk minden, az üzemanyagkút üzemeltetéséhez szükséges elemet tartalmazza. Az App&Tank egy teljesen új szolgáltatás, amivel teljes mértékben automatizálható a kút és minden egyéb (kassza, back office stb.) nélkül, üzemeltethető a töltőállomás, akár személyzet nélkül, 0-24h nyitvatartással: Főbb ismérvek: - Integrált marketing - Minden ismert kassza és automata akár kiváltható - Teljes engedélyeztetési eljárás beleértve a mobil fizetést - Minden más rendszertől független - Korlátlan (virtuális) sajátkártya kibocsátás szerződött partnereknek - Párhuzamos vagy önálló működés - Komplett back office: készlet-, ügyfél/beszállító- jövedéki nyilvántartás, számlázás, kártya management stb. Röviden összefoglalva több rendszert kiváltva egyetlen megoldással minden elem elérhető az üzemeltető számára, ami egy kút üzemeltetéséhez szükséges.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Rendszerünk bevezetésével minden egyéb rendszer kiváltható, miközben az összes szükséges funkciót kínálja, ide értve az engedélyeztetést, készletkezelést, jövedéki nyilvántartást, ügyfél és beszállítói nyilvántartást, számlázást, back offiice funkciókat. Mindezt oly módon, hogy az üzemeltető ügyfelei is előnyhöz jutnak, mivel lényegesen gyorsabban történik meg a fizetés, ezáltal elégedettebb lesz, magasabb user experience mutató érhető el. A gyorsabb kiszolgálás miatt a torlódások is csökkenthetőek. Szolgáltatásunk 7/24h rendelkezésre áll, így szolgáltatóként magasabb színvonalat, hosszabb nyitvatartást (0-24h) kínálhat ügyfeleinek, további költségek nélkül.