Esettanulmány címe:
Pipedrive CRM bevezetése a Bespoke Tailoring Kft-nél.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Bespoke Taylor Kft / Galamb Szabóság
galambszabosag.hu
A Galamb Szabóság Budapest szívében található, és a legmagasabb minőségű, kézzel készített öltönyöket kínálja. Minden öltöny egyedi megrendelés alapján, az ügyfél kívánságai szerint készül, ötvözve a hagyományos olasz szabászati technikákat a modern stílusjegyekkel. A szalon exkluzív belvárosi környezetben várja ügyfeleit, ahol a legfinomabb anyagok és színek kiválasztásában nyújtanak segítséget, hogy az elkészült öltöny tökéletesen tükrözze viselője egyéniségét és stílusát.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A klasszikus üzleti szoftverek, mint a számlázó program és áruforgalmi
rendszer mellett számos xls-t kezelt a cég. Az egyedileg, kézzel készített
ruházati termékeknél a leszállítás folyamata többszereplős. Időigényes,
minden egyes munka egy projektnek fogható fel. A projektek előrehaladását
táblázatokban tartotta nyilván a vállalkozás. A feladat egyik oldalról az volt,
hogy a forgási sebességet növelje a cég, tehát hogy hamarabb tudják
leszállítani a termékeket.
Másik oldalról az értékesítésben a klasszikus ajánlási modell mellett
(szerencsére ez náluk jól működik) folyamatosan keresték a leadgenerálásnak
azt a módszerét, ami forradalmasítani tudja az értékesítést.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Miért a Pipedrive-ot választotta?
- egyszerű felhasználás és gyors set-up
- kiforrott mobil applikáció
- senior tapasztalattal rendelkező szakértő segített kialakítani a rendszert.
Bevezetett funkciók:
1. Folyamatok kezelése:
- Lead-ek osztályozása
- Shopify - Pipedrive
integráció
• Értékesítés
- Beszerzés követés
- Gyártás követés
2. Feladatok kezelése
- Hívás emlékeztetők
- Fitting, próba időpontok
- Meeting
- Beszerzéssel kapcsolatos
feladatok
- Gyártással kapcsolatos
3. E-mail, naptár, kontakt és
telefon integráció, Chat kialakítás
4. Csoportos e-mail küldés
(esetileg és automatizáltan
egyaránt)
5. Élő riportok
• Ügyfélérték elemzés
• Termék elemzés
• Sales funnel elemzés
A bevezetés
időigénye
• 5 hét, heti fél nap
tréning és közös munka
a bevezető céggel
• 2. héten már
elkezdődött a rendszer
használata
Kedvenc funkciók
• Ajánlat megnyitás és kattintás
értesítés
• E-mail sablonok
• Follow-up feladatokról
automatikusan felugró
emlékeztetők
• Mobil app-ban is megtekinthető
riportok