Adatlap


Esettanulmány címe:
Pipedrive CRM bevezetése a Bespoke Tailoring Kft-nél.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Bespoke Taylor Kft / Galamb Szabóság galambszabosag.hu A Galamb Szabóság Budapest szívében található, és a legmagasabb minőségű, kézzel készített öltönyöket kínálja. Minden öltöny egyedi megrendelés alapján, az ügyfél kívánságai szerint készül, ötvözve a hagyományos olasz szabászati technikákat a modern stílusjegyekkel. A szalon exkluzív belvárosi környezetben várja ügyfeleit, ahol a legfinomabb anyagok és színek kiválasztásában nyújtanak segítséget, hogy az elkészült öltöny tökéletesen tükrözze viselője egyéniségét és stílusát.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A klasszikus üzleti szoftverek, mint a számlázó program és áruforgalmi rendszer mellett számos xls-t kezelt a cég. Az egyedileg, kézzel készített ruházati termékeknél a leszállítás folyamata többszereplős. Időigényes, minden egyes munka egy projektnek fogható fel. A projektek előrehaladását táblázatokban tartotta nyilván a vállalkozás. A feladat egyik oldalról az volt, hogy a forgási sebességet növelje a cég, tehát hogy hamarabb tudják leszállítani a termékeket. Másik oldalról az értékesítésben a klasszikus ajánlási modell mellett (szerencsére ez náluk jól működik) folyamatosan keresték a leadgenerálásnak azt a módszerét, ami forradalmasítani tudja az értékesítést.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Miért a Pipedrive-ot választotta? - egyszerű felhasználás és gyors set-up - kiforrott mobil applikáció - senior tapasztalattal rendelkező szakértő segített kialakítani a rendszert. Bevezetett funkciók: 1. Folyamatok kezelése: - Lead-ek osztályozása - Shopify - Pipedrive integráció • Értékesítés - Beszerzés követés - Gyártás követés 2. Feladatok kezelése - Hívás emlékeztetők - Fitting, próba időpontok - Meeting - Beszerzéssel kapcsolatos feladatok - Gyártással kapcsolatos 3. E-mail, naptár, kontakt és telefon integráció, Chat kialakítás 4. Csoportos e-mail küldés (esetileg és automatizáltan egyaránt) 5. Élő riportok • Ügyfélérték elemzés • Termék elemzés • Sales funnel elemzés A bevezetés időigénye • 5 hét, heti fél nap tréning és közös munka a bevezető céggel • 2. héten már elkezdődött a rendszer használata Kedvenc funkciók • Ajánlat megnyitás és kattintás értesítés • E-mail sablonok • Follow-up feladatokról automatikusan felugró emlékeztetők • Mobil app-ban is megtekinthető riportok