Esettanulmány címe:
KKV Digitális jelenlét erősítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél a ARS Dental Kft. egy Google kampánymenedzsettel keresett meg minket. Majd egy auditot követően rájöttünk, hogy sem a mérései, sem a kampánybeállításai nem jók, de még a weboldal sem. Így a nulláról kezdtük meg az építkezést, aminek első része egy új weboldal és mérési struktúra volt, ami után jött a kampánymenedzsment. Azóta is dübörögnek a kampányok a szép, új weboldalra és az ügyfél árbevétele is nő folamatosan. Win-Win helyzetek
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az online jelenlét erősítése volt a feladat, de nagyon mélyről indultunk. Ma Magyaroszágon jellemző, hogy KKV szinten nincsenek megfelelő mérések, stratégia, nem ismerek az eszközöket. Ma már minden adatalapon zajlik, így a hiteles mérések felállítása és egy szép marketing fókuszú weboldal felépítése volt a cél, hogy azt követően egy jól működő online marketing / új értékesítési csatorna épüljön fel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az új weboldal minden 2024-es igényt kiszolgál: arsdental.hu. Azóta Google Ads-ről és Facebook-ról is terelünk oda forgalmat, ahol a konverziókövetés segíti a munkánkat. Használt eszközök: Google Ads, Analytics, Tag Manager, GOogle Maps, Facebook, Word Press.
A hiteles méréseknek köszönhetően folyamatosan csökkentjük a költség/konverziós értékeket, hogy egy pácienst minél olcsóbban szállítsunk.
Csatolt képeken elküldöm mekkora forgalmat terelünk azóta is át folyamatosan, adat alapon lemérve. Csatolt képek: Google ANalytics éves forgalom, GOogle Maps éves forgalom.,