Esettanulmány címe:
győr -Moson-Soporn Vármegye 300 főt foglalkoztató vállalkozás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A cég közel 300 munkatárssal lát el személy és teherszállítást országos és nemzetközi teületen. Mérete a térség egyik meghatározó vállalkozásává emeli. A tevékenység szükségessé tette a vállalat egyre kiterjedtebb jelenlétét, melynek hozadékaként létrehozták több magyar városban kirendeltségeiket, ahonnan a tevékenységek koordinációját látják el.
2019-ben újabb beruházást hajtottunk végre Győrben. Az év végén 2.000 m2-en saját telephelyet nyitottunk irodákkal, automata buszmosóval, parkolóhelyekkel, ügyfeleink még professzionálisabb kiszolgálása érdekében.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég profiljából adódóan fontos a gyors és pontos reagálás, a maximális eszközkihasználás és a telephelyek közötti online kapcsolat. Az iparág fejlődése és a digitálik kompetenciák mindennapi életbe történő bevezetés miatt szükségessé vált egy digitális - informatikai fejlesztéssel megoldást találni a felmerülő kommunikációs - megrendelési - értékesítési és kontroll feladatok gyors, pontos és megbíztató megoldására
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cég telephelyeit informtikai megoldásokkal összekötöttük, majd személyre szabott szoftvermegoldásokkal a megrendelés értékesítés és kontoroll folyamatokat is digitalizáltuk. Így megoldást tudtunk adni a válalatirányítás és információs blokkoktól kezdődően az elektornikus jegyértékesítés és jegykezelés kérdéseire is.