Adatlap


Esettanulmány címe:
Autobooking nyilvántartási rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Autobooking Kft. számára kifejlesztett rendszerünk átfogó ügyfélnyilvántartást és automatizált számlázást biztosít. Az ügyfelek adatai egy helyen kezelhetők, a számlák gyorsan és pontosan állíthatók ki. A rendszer rugalmas jelentéskészítési lehetőségekkel rendelkezik, így az ügyfél könnyedén elemezheti üzleti adatait. A rendszer integrálható más vállalati rendszerekkel, és magas szintű adatbiztonságot nyújt. Előnyök: időmegtakarítás, hatékonyság növelése, pontos adatok, rugalmasság.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Együttműködve meghatározzuk a legfontosabb kihívásokat, amiket a rendszer megold. Ügyfélkapcsolatok: -Nehézkes ügyfél adatbázis kezelés -Hiányzó személyre szabott ajánlatok -Lassú és hibás számlázás -Vevői elégedetlenség -Számlázás: -Időigényes, manuális számlázási folyamatok -Hibás számlák kiállítása -Nehézkes adókezelés -Hiányzó átláthatóság a pénzügyi folyamatokban Hatékonyság: -Időpazarlás adminisztratív feladatokra -Nehézkes jelentéskészítés -Hiányzó automatizáció
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Autobooking Kft. számára kifejlesztett rendszer egy komplex, felhőalapú megoldás, amely integrálja az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM), a számlázást és a jelentéskészítést. A rendszer lehetővé teszi az ügyfelek adatainak központosított tárolását, kezelését és elemzését, valamint az automatizált számlázási folyamatok kialakítását. A rendszer főbb funkciói: Ügyfélnyilvántartás: Átfogó ügyféladatbázis, szegmentálás, egyedi profilok létrehozása, vásárlási előzmények nyomon követése. Számlázás: Automatizált számlázás, különböző számla típusok kezelése, áFA kezelés. Jelentéskészítés: Rugalmas jelentéskészítési lehetőségek, exportálás. Integrációk: Más vállalati rendszerekkel való integráció (pl. könyvelési rendszer, webáruház). Felhasználói jogosultságok: Rugalmas jogosultságkezelés a különböző felhasználói csoportok számára. Adatbiztonság: Magas szintű adatvédelem és biztonsági protokollok. A rendszer bevezetése számos előnnyel járt az Autobooking Kft. számára: Növekedett hatékonyság: Az automatizált folyamatoknak köszönhetően jelentősen csökkent az adminisztrációs feladatokra fordított idő. Pontosság: A rendszer kiküszöbölte a manuális adatbevitel során elkövetett hibákat, így a számlák mindig pontosak és időben kerültek kiállításra. Átláthatóság: A részletes jelentéseknek köszönhetően az ügyfél könnyedén nyomon követheti a vállalkozás pénzügyi teljesítményét és az ügyfélkapcsolatok alakulását. Jobb döntéshozatal: Az adatok elemzésével az ügyfél hatékonyabb döntéseket tud hozni a vállalkozás fejlesztésével kapcsolatban. Növekedett ügyfél elégedettség: A gyorsabb és pontosabb szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek elégedettebbek, ami a vásárlói hűség növekedéséhez vezet. Költségcsökkentés: Az automatizálásnak és a hibák csökkentésének köszönhetően csökkentek a működési költségek.