Esettanulmány címe:
Budapesti 40 főt foglalkoztató értékesítő cég crm vállalatirányítási rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesti élelmiszer nagykereskedelemmel foglalkozó cég 1 milliárd fölötti nettó árbevétellel jelentős versenytársakkal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Célként fogalmazódott meg az értékesítés hatékonnyá tétele a az értékesítők visszamérésére egzakt rendszer kialakítása illetve az ügyfélkövetés hatékonyságának növelése és az ügyfélvesztés minimalizálása
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az alkalmazott CRM rendszerrel megvalósult a számon kérhetőség az értékesítők hatékony visszamérése a vevők hatékony nyomonkövetése és az ügyfélvesztés minimalizálása.
Ezáltal árbevétel illetve eredmény növekedés költség racionalizálás.