Adatlap


Esettanulmány címe:
Danuba Kft CRM és ERP rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Danuba Kft a hazai mezőgazdasági inputanyag piac egyik jelentős szereplője, már évek működik együtt a magyar gazdákkal és termelőkkel, vegyszermentes és organikus növényvédő, tápláló és növekedés-serkentő termékekre specializálódva. Az kereskedelmi tevékenységen kívül precíziós talajvizsgálat és növénytermesztés, valamint drónos technológiák szolgáltatásával segíti a magyar gazdákat a kitűzött célok (legyen az termésoptimalizáló vagy profitmaximalizáló tevékenység) legjobb eredményekkel történő megvalósításában.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Danuba azzal keresett meg minket, hogy a jelenleg regnáló vállalatirányítási rendszert fejlesztő és üzemeltető vállalkozással megszűnt az együttműködés, és új partnert keresnek, akik segítenek abban, hogy a CRM- ről történő átállás a munkamenetben a lehető legzavartalanabbul tudjon működni. Forráskód hiányában ehhez egy már létező rendszert kellett leképeznünk, saját kezűleg dokumentálnunk azon funkciókat, amelyek működnek és továbbra is szükség lesz az általunk fejlesztett rendszerbe történő migrálás során. Meg kellett értenünk a háttérben álló adattárolási struktúrákat, milyen aggregált listák, milyen adat-olvasási felületek adottak, illetve milyen űrlapon keresztül történik az adatok feltöltése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A CRM egyben vállalatirányító rendszer (ERP) funkciókat is ellát. A precíziós mezőgazdaság szakmai paramétereit először meg kellett értenünk annak érdekében, hogy a programozáshoz le tudjuk képezni az adekvát fogalmakat és entitásokat. Különböző rekordokat és űrlapokat terveztünk meg (létrehozási és módosítási űrlap, olvasási felületek, listák és szűrések a modulokban, Google térkép API integrált használata, stb). A rendszerben számos funkciót valósítottunk meg egy felületen különböző modulok megalkotásával. Az utazó és több telephelyes munkavégzés szervezésére ellenőrzésére Naptármodul, Látogatás és Értékesítés modulok szolgáltatnak lehetőséget statisztikai adatok naprakészen tartása és riportok generálásának segítségével. A partnerekkel való kapcsolattartást az egy felületen tárolható információk, elérhetőségek, adatstruktúrák segítik. A kereskedelmi felületen kívül a preciziós szolgáltatások munkája is szervezhető, adminisztrálható. A továbbiakban honlap és webáruház fejlesztésére is kaptunk megbízást. A Danuba weboldalán villámgyorsan betöltődő honlap oldalakat alakítottunk ki, amelynek bizonyos opcionális részei esetleg később, több lépésben, a görgetésnek megfelelően szükség szerint töltődnek be. A felületek reszponzív módon reszponzív, tableten és mobilon is képesek megjelenni. Egységes, könnyen kezelhető Admin felületeket alakítottunk ki, melyekhez speciális jogosultságkezelési szabályokat rendeltünk. Fontos volt, hogy egy rendszer több különböző domén és/vagy aldomén alatt, több különböző arculattal rendelkező weboldalt (site-ot) tudjon lekezelni. Ezért ezt a strukturális szintet nekünk is meg kell valósítanunk A webáruház kialakításában integráltunk számos funkciót: a pénznemek kezelése, ÁFA- kulcsok optimalizálása, árképzési funkciók, cikkek kezelése, vevők és felhasználói fiókok kezelése, értékesítési kosár, NAV- komatibilis számlázás, raktár- és készletkezelés, szállítólevelek, képek, albumok, fájlok, mappák, grafikonok, infografikák. .